poniedziałek, 6 lipca 2015

Tylko dobry sprzęt i najtrudniejsze szlaki.

" Nie chodzę po dolinkach, gardzę Giewontem i ludźmi, którzy jarają się Zachodnimi, na tych szlakach niszczą się moje wypasione, nowe buty"...

Na szczęście nigdy na własne uszy tego nie słyszałam, na szczęście dla tego biednego człowieka. Tacy ludzie niestety istnieją. Ich jedyną rozrywkę stanowi wyśmiewanie się z innych. Posiadają wypasiony sprzęt i ciuchy z najdroższych sklepów, które pachną nowością, najczęściej spotykani na Krupówkach, ponieważ czas spędzają na lansowaniu się...

NIE ROZUMIEM ludzi, którzy swoją przygodę zaczynają od najtrudniejszych szlaków, ponieważ kiedyś, w dzieciństwie byli w Morskim Oku, a to przecież to samo. No właśnie nie to samo. Góry, wszystkie są piękne, jeżeli naprawdę je kochasz, to nigdy nie będziesz ich dzielił na lepsze, czy gorsze ze względu na stopień trudności. NIGDY też nie będziesz gardził małymi dolinkami, które też są piękne i mają swój niepowtarzalny urok. Tak, to prawda, że te najwyższe i najtrudniejsze przyciągają ale nie wyobrażam sobie teraz iść na Orlą Perć, ponieważ wszyscy o niej mówią, a jak wejdę, to będę miała się czym chwalić w towarzystwie, oczywiście jest wpisana w listę moich górskich marzeń ale jeszcze nie teraz.

Nie piszę tego po to, żeby chwalić się rozumem i rozważnością, bo czasami mam do tego daleko, chcę jedynie dać do myślenia ludziom, którzy kochają góry ale tylko te najwyższe i chwalą się, że bez butów z najnowszej kolekcji znanej marki nie ruszają się z domu. Mnie czasami zdarzyło się wyjść w góry w adidasach czy nie zabrać kurtki, bo przecież na dole było ciepło i zapłaciłam za to nie raz.
Zanim weszłam wyżej, złaziłam wszystkie mniejsze dolinki, najłatwiejsze szlaki, jeździłam w Beskidy, męczyłam Czantorię chyba milion razy i sprawiało mi to ogromną frajdę (no, może nie ta Czantoria, z Tą Panią mam "na pieńku" od dzieciństwa). Robię to dalej.


O, jak człowiek w Tatry nie może, to do Kroczyc tez pojedzie, czego tu się wstydzić ! ;)


 Można spotkać ciężko pracującą mrówkę 


 "Ciekawe, czy Tatry stąd widać" ;D



Superwoman ;D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz